2.300 €

Piso en El Forn-Prats-Meritxell

El Forn-Prats-Meritxell Canillo
  • 4 hab.
  • 2 baños
  • 76 m2
CONTACTAR
DESCARTAR
GUARDAR
¡Comentario guardado!
Añade tu comentario. Sólo lo verás tu

Lloguer de pis a Carretera del Forn, El Forn, Prats, Meritxell, Canillo.

Ubicat a l'exclusiva i tranquil·la urbanització Ribagrossa, aquesta propietat està envoltada de natura i molt a prop de la zona del Forn, dins del domini esquiable de Grandvalira. A més, gaudiràs de diversos camins de senderisme a la muntanya.

El pis es distribueix en 2 amplis dormitoris dobles, un amb accés a una terrassa, tots exteriors i amb armaris encastats, i 2 habitacions individuals, una també amb sortida a la terrassa. Comparteix 2 banys complets, un amb dutxa i l'altre amb banyera.


A la zona de dia, compta amb una pràctica cuina totalment equipada, oberta a l'ampli saló-menjador, que és completament exterior i disposa de preinstal·lació de xemeneia. Des d'aquí, podreu gaudir d'increïbles vistes a la muntanya, incloent espectaculars vistes al Roc del Quer i al Pont Tibetà. A l´entrada de l´apartament, hi ha un ampli rebedor amb armari encastat i un pràctic espai per a bugaderia.

Per a més comoditat, inclou una plaça daparcament i un armari guardaesquís.

Anuncio: 57604000000011 Última modificación 16/12/2025 17:46:00

Características

  • Calefacción
  • Plaza parking
  • 2 Baños
  • Cocina tipo office: No
  • Sin aire acondicionado
  • Cerca de transporte público
  • Certificado energético :
    • Emisiones:
      G
      999 kg CO2 m2 / año
    • Consumo:
      G
      999 kW h m2 / año

Ubicación

Canillo - El Forn-Prats-Meritxell

Comparación €/m

2.300 € Anuncio
23,73 €/m2 en Canillo
30,26 €/m2 del anuncio
 

Contactar

Nuevo código
Verás el teléfono después de contactar
Entérate desde tu email de los anuncios nuevos y que cambien de precio
Subir
¡Guardado!
0
  • Visitar la vivienda: ¿qué debes tener en cuenta?
    ¡Vas a ver el piso que te gusta! ¿Qué preguntar? Todo lo que observes te ayudará a tomar la decisión correcta.
    Leer más